dvips pod Linuxem

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Wed Mar 18 21:21:10 CET 1998

On Wed, 18 Mar 1998, Spatka Petr wrote:

> Dobry den,
>
> pred nekolika dny jsem se ptal na PostScriptove fonty pod teTeXem v
> Linuxu. Podarilo se mi rozchodit csLaTeX tak, ze PS fonty asi funguji.
> Pouzil jsem instalaci z math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix.
>
> Bohuzel mi nechodi dvips (ani xdvi - zobrazuje jenom cm* a cs* fonty).
> Hlasi to co je uvedeno na konci dopisu. Soubor rawfonts.map jsem pridal do
> /usr/lib/texmf/fontname. V jednom souboru byla hromada includu, tak jsem
> pridal include rawfonts.map, presto to stale nechodi.
>
> Kde prosim delam chybu (pouzivam Debian Linux 2.0 + teTeX)?

Z vypisu je patrno, ze nemuze najit rphvr.mf. Predpokladam, ze jde o font
Helvetica, jeden ze 35 stand. ps fontu. Pro takove fonty musite mit
zapis v souboru psfonts.map (nebo podobnem), kde je radek
rphvr Helvetica
cimz se rika, ze ze misto fontu rphvr se ma do ps zapsat Helvetica.
Pokud tam radek pro rphvr neni, dvips si mysli, ze je to mf font, a snazi
se udelat pk soubor, ktery by mohl zpracovat.

---
Ondrej Koala Vacha