DVI do PDF

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Fri Jun 26 09:09:00 CEST 1998

On 25 Jun 98 at 20:03, Jiri Polach wrote:

> No, aspon jsem se dozvedel spoustu veci o fontech ... Document/info pravi,
> ze fonty jsou Type 3 ... Pokud tedy tomu dobre rozumim, zbyva mi bud pouzit
> nejaky komercni Distiller, ktery prevede PS na PDF i s vektorovymi fonty,
> nebo PDFTEX, coz ale pujde tezko, neb pracuji v DOSu a navic PDFTEX myslim
> neumi pracovat s obrazky ve formatu EPS, kterych mam spoustu. Nebo existuje
> jeste jine reseni ?

pdfTeX (DJGPP) jede pod DOSem, ale potrebuje alespon 386 a nejakou
tu RAM (kolegovi se to povedlo rozchodit na 386/SX40 4MB RAM).

Co se tyce EPS obrazku - posledni verze (0.12n a 0.12o-neco) umi
vkladat vektorovou grafiku ve formatu PDF. Pomoci GhostScriptu lze
preves EPS->PDF a ten pak vlozit.

Jiri.