DVI do PDF

Jiri Polach sprava at jh-inst.cas.cz
Thu Jun 25 21:03:03 CEST 1998

>Pokud vim, GhostScript umi pri prevodu do PDF pouzit pouze zakladni fonty,
>ktere ma v sobe Acrobat Reader (tj. Times, Helvetica, Courier, Symbol a
>mozna jeste par dalsich). Vsechny ostatni vyrastruje a vlozi jako bitmapy.
>Podivejte se v Acrobatu na Document Info/Fonts, zda jsou pouzite fonty
>Type 1 (vektorove) nebo Type 3 (bitmapove). Type 3 dopadnou casto otresne.

No, aspon jsem se dozvedel spoustu veci o fontech ... Document/info pravi,
ze fonty jsou Type 3 ... Pokud tedy tomu dobre rozumim, zbyva mi bud pouzit
nejaky komercni Distiller, ktery prevede PS na PDF i s vektorovymi fonty,
nebo PDFTEX, coz ale pujde tezko, neb pracuji v DOSu a navic PDFTEX myslim
neumi pracovat s obrazky ve formatu EPS, kterych mam spoustu. Nebo existuje
jeste jine reseni ?

Jiri Polach