problem s tabulkou

Martin Slachta martin.slachta at vsb.cz
Fri Jun 26 10:33:03 CEST 1998

Dobry den.
Obracim se na Vas s timto problemem:
Potrebuji vytvorit sablonu (presneji prikaz v plainu) pro sazbu dokumentu,
ktery obsahuje tabulku pres nekolik stranek a zani na spodnim okraji stranky
pak souctovou tabulku asi o trech radcich. Pro sazbu tabulky pres nekolik
stranek jsem pouzil prostredi \beglongtable ..\endlongtable z knihy TBN pana
Olsaka. Muj problem spociva v tom, jak dosahnout toho, aby v pripade, kdy
"velka" tabulka zabere na strance prave tolik mista, ze uz se tam souctova
tabulka nevleze, doslo k presunuti poslednich 2-3 radku velke tabulky na
dalsi stranku a na jejim spodnim okraji by pak byla i souctova tabulka.
Strucne receno potrebuji, aby souctova tabulka nikdy nebyla na strance sama
bez aspon nekolika poslednich radku velke tabulky.
Uvazoval jsem i  o tom, ze vytvorim velkou tabulku (ma pevnou sirku sloupcu)
pomoci boxu, ale zde je problem, jak dosahnout opakovani zahlavi tabulky na
kazde strane.

Predem dekuji za radu

                       Ing. Martin Slachta
                         VSB-TU Ostrava