DVI do PDF

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Jun 25 20:39:56 CEST 1998

On Thu, 25 Jun 1998, Jiri Polach wrote:

> Dekuji vsem za rady a navody. Jak se nakonec ukazalo, chyba byla na me strane
> v syntaxi souboru psfonts.map. Nicmene diky vsem prispevkum jsem mohl opustit
> dc fonty a pouzit cs*.pfb fonty, coz je vynikajici. Kdyz uz jsem o tom zacal,
> rad bych se zeptal jeste na dve veci:
>
> 1. radek v psfonts.map ma byt podle manualu ve tvaru
>
> csr10 csr10 "il2Encoding ReEncodeFont" <csr.enc <csr10.pfb
>
> ale zda se, ze funguje i
>
> csr10 csr10 <csr10.pfb <csr.enc
>
> (ovsem nikoliv csr10 csr10 <csr10.pfb csr.enc, jak jsem to zpocatku psal ja).
> [...]
Pokud vim, GhostScript umi pri prevodu do PDF pouzit pouze zakladni fonty,
ktere ma v sobe Acrobat Reader (tj. Times, Helvetica, Courier, Symbol a
mozna jeste par dalsich). Vsechny ostatni vyrastruje a vlozi jako bitmapy.
Podivejte se v Acrobatu na Document Info/Fonts, zda jsou pouzite fonty
Type 1 (vektorove) nebo Type 3 (bitmapove). Type 3 dopadnou casto otresne.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/