DVI do PDF

Jiri Polach sprava at jh-inst.cas.cz
Thu Jun 25 20:33:03 CEST 1998

Dekuji vsem za rady a navody. Jak se nakonec ukazalo, chyba byla na me strane
v syntaxi souboru psfonts.map. Nicmene diky vsem prispevkum jsem mohl opustit
dc fonty a pouzit cs*.pfb fonty, coz je vynikajici. Kdyz uz jsem o tom zacal,
rad bych se zeptal jeste na dve veci:

1. radek v psfonts.map ma byt podle manualu ve tvaru

csr10 csr10 "il2Encoding ReEncodeFont" <csr.enc <csr10.pfb

ale zda se, ze funguje i

csr10 csr10 <csr10.pfb <csr.enc

(ovsem nikoliv csr10 csr10 <csr10.pfb csr.enc, jak jsem to zpocatku psal ja).
Je to zamer, ze jsou oba zapisy mozne, nebo se v tom skryva nejake nebezpeci?

2. Pokud prevedu PS soubor s takto ziskanymi vektorovymi fonty do PDF pomoci
GhostScriptu a z AcrobatReaderu vytisknu na tiskarne (HPLJ6), je vysledek
otresny - pismenka jsou prerusovana, nekdy jsou uriznuta zespodu, za nekterymi
se vyskytuje tenka svisla carka, atd. Cim by tohle mohle byt? Muze za to
GhostScript?

Jiri Polach