DVI do PDF co nejjednoduseji

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jun 25 10:20:37 CEST 1998

> Potreboval bych prevest delsi text napsany v LaTeXu 2e (cca 120 stran)
> obsahujici obrazky (vkladane jako EPS) do PDF. Nepotrebuji vytvaret zadne
> hypertextove odkazy ani zavadet barvy, proste jen chci, aby byl ten text
> zobrazitelny na primerene urovni v Acrobatu. Prvni, co jsem vyzkousel, byl
> prosty prevod DVI - PS (dvips) a PS - PDF (GhostScript). To slo snadno a
> rychle, ale samozrejme soubor je obrovsky a zobrazeni bitmapovych fontu
> mizerne. Jedine, co je tedy treba zmenit, je zamena bitmapovych fontu za
> vektorove.

> [...]

Zrejme je Vas text cesky, jinak byste vystacil s cm-fonty a nepotreboval
dc-fonty. Takze zrejme v dvi souboru jsou cs-fonty. Vzhledem k tomu,
ze pan Olsak nedavno vytvoril a dal k dispozici postscriptove cs-fonty,
je urcite nejjednodussi stahnout si tyto fonty (napr. ftp z
math.feld.cvut.cz) a do psfonts.map dat radky typu
   csr10  csr10 <  csr10.pfb
a podobne pro matematicke fonty ze sady BaKoMa nebo obdobnych fontu,
ktere pred casem uvolnili Blue Sky Research pro AMS (jsou na ftp.fi.muni.cz)
   cmmi10 cmmi10  < cmmi10.pfb.
Tedy bez jakehokoliv prekodovani.
Pak zavolat dvips a ghostscript s vystupem do PDF a melo by to byt v poradku.

Zdravi
       Jaromir Kuben