DVI do PDF co nejjednoduseji

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Thu Jun 25 09:26:09 CEST 1998

On 24 Jun 98 at 19:33, Jiri Polach wrote:

> Potreboval bych prevest delsi text napsany v LaTeXu 2e (cca 120 stran)
> obsahujici obrazky (vkladane jako EPS) do PDF. Nepotrebuji vytvaret zadne
> hypertextove odkazy ani zavadet barvy, proste jen chci, aby byl ten text
> zobrazitelny na primerene urovni v Acrobatu. Prvni, co jsem vyzkousel, byl
> prosty prevod DVI - PS (dvips) a PS - PDF (GhostScript). To slo snadno a
> rychle, ale samozrejme soubor je obrovsky a zobrazeni bitmapovych fontu
> mizerne. Jedine, co je tedy treba zmenit, je zamena bitmapovych fontu za
> vektorove.

> [...]

Outlinove fonty (t.j. PFB) v PS vam problem prevodu PS->PDF pres
GhostScript nevyresi, GS to totiz umi jen pro zakladnich 14 fontu
(4xHelvetica, 4xTimes, 4xCourier, Symbol, Dingbats). Ostatni fonty
rastruje, takze si nepomuzete.

Opravdu bych Vam doporucil pdfTeX, pokud si nainstalujete CS fonty v
PFB tak by to nemel byt takovy problem. Pokud Vam bude stacit mensi
kvalita, muzete pouzit VF pro prevod CS->CM a pouzit CM fonty v PFB.

Jiri.