ASCII tabulka

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Jun 23 17:01:59 CEST 1998

On Tue, 23 Jun 1998, Bohumil Chalupa wrote:

> Jak napsal vyse Lubos Kloc, konci sedmibitova tabulka poslednim
> tisknutelnym znakem 126 (tilda, 7eH). Za nim nasleduje, pokud se
> dobre pamatuji, znak 127, 7fH, Del, a za nim uz NIC.
> Citovane znaky b3H - daH (179 - 218) rozhodne nemohou patrit
> do sedmibitove tabulky - proste proto, ze jsou osmibitove.

Nekde jsem cetl, ze skutecne existuje font, ktery obsahuje znaky presne
podle IBM 437, tedy vcetne srdicek a dalsich. Snad se ve jmenu fontu
vyskytovalo PC na vyznamne pozici, tedy na zacatku nebo na konci.
Zapatrejte na CTAN v adresarich s fonty, zda tam neco podobneho nenajdete.
Presnou informaci si bohuzel nepamatuji.

> Zdravi
>         Bohumil Chalupa

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/