ASCII tabulka

Peter Bandzuch fyzipban at savba.sk
Tue Jun 23 17:40:56 CEST 1998

On Tue, 23 Jun 1998, Bohumil Chalupa wrote:

> Jak napsal vyse Lubos Kloc, konci sedmibitova tabulka poslednim
> tisknutelnym znakem 126 (tilda, 7eH). Za nim nasleduje, pokud se
> dobre pamatuji, znak 127, 7fH, Del, a za nim uz NIC.
> Citovane znaky b3H - daH (179 - 218) rozhodne nemohou patrit
> do sedmibitove tabulky - proste proto, ze jsou osmibitove.
>
> Zdravi
>         Bohumil Chalupa

Dakujem za spresnenie. Spravil som skutocne chybu, slo mi o
osembitovu ASCII (255 znakov).
   Uz mam co som potreboval vdaka Martinovi Slachtovi

>Na adrese ftp://ftp.cstug.cz/mount/tex-CTAN/support/print-fine/ najdete
>program pro tisk textovych souboru pomoci TeXu, ktery mimo jine obsahuje mf
>fonty pro ruzne kodove stranky kompletni ascii tabulky.

                               TeX
Peter Bandzuch               Band\v zuch      e-mail : fyzipban at savba.sk
Institute of Physics,SAS,                     phone  : +421-7-3782135
Dubravska cesta 9,           D\'ubravsk\'a    fax    : +421-7-376085
84228 Bratislava,
Slovak Republic