ASCII tabulka

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Tue Jun 23 15:47:59 CEST 1998

On Tue, 23 Jun 1998, Peter Bandzuch wrote:

> Ospravedlnujem sa za zjednodusene vyjadrenie. Mal som na mysli
> font  s grafickou reprezentaciou 'netlacitelnych' znakov
>  ako ich mozno vidiet napr.
> v binarnych suboroch, teda tie ksichtiky (01H 02H), srdiecko (03H)
>  a ciary a rohy pre tabulky (b3H - daH) a pod.
>  Jedna sa mi skutocne o sedembitovu ASCII tabulku.
>             Peter

Jak napsal vyse Lubos Kloc, konci sedmibitova tabulka poslednim
tisknutelnym znakem 126 (tilda, 7eH). Za nim nasleduje, pokud se
dobre pamatuji, znak 127, 7fH, Del, a za nim uz NIC.
Citovane znaky b3H - daH (179 - 218) rozhodne nemohou patrit
do sedmibitove tabulky - proste proto, ze jsou osmibitove.

Zdravi
        Bohumil Chalupa