Rozdil mezi hyphen a softhyphen

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Mon Jun 15 15:22:12 CEST 1998

On Mon, 15 Jun 1998, Zdenek Wagner wrote:

> [...]

[...]

> Vim to od profesionalni cestinarky a zkusene redaktorky a snad
> jsem to i nasel v nejake ucebnici. Musel bych po zdroji trochu
> patrat.

Prijde mi (neopiram se ted o zacnou literaturu, ale o zaklady ceske
vyslovnosti), ze podoba nebude/-li znacne ztezuje spravne hlasite cteni
bez predchozi znalosti textu -- ,,nebude`` je toti zplatny slovni tvar
a proto ctenar bude pocitat s tim, ze se na dalsi radce setka se zacatkem
dalsiho slova (ktere se ale vyslovuje prizvucne), ne s castici ,,-li``,
ktera je ve vyslovnosti soucasti slova predchoziho.

S pranim pekneho tydne

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4, 182 08 Praha, CZ,
vs+mail at utia.cas.cz, klíče PGP via ,,SEND PGP KEY`` v předmětu dopisu.
Píši pouze za sebe, ne za ÚTIA. / Speaking for myself only ...