Separace barev

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Jun 26 12:22:09 CEST 1998

Dobry den.

Potreboval bych vytvorit barevne separace souboru  vytvoreneho pomoci
LaTeX2e + dvips. Nasel jsem makra cmyk-hax.tex polskych autoru, ktera
to zrejme bezproblemove resi.

Potiz je v tom, ze potrebuji seskladat strany po dvou (brozura pro CD ROM)
takto:
             --------------
             |  16  |  1  |
             --------------
             |   2  |  15 |
             --------------
             atd.

To lze udelat treba pomoci dvi2dvi a pak dvips nebo napred dvips a pak
pstops. Navic barevne separace potrebuji jen z prvni dvojice 16 + 1,
na ostatnich stranach barvy nejsou.
Separace jsou delany pomoci \special prikazu. Neni mi vsak jasne, zda
po prehazeni stran at uz jednim nebo druhym zpusobem nevzniknou problemy
s umistenim \special prikazu a nevznikne nesmysl. Nerad bych to zjistil
az po osviceni.

Take bych u separaci dvojice 16 + 1 potreboval znacky pro spravny prekryv.
Program dvips to dela pomoci volby -k, ale pokud by se koncilo pomoci
pstops, asi by to delalo problemy, protoze dvojice 16 + 1 ma byt od sebe
jen 10mm.

V makrech cmyk-hax se take mluvi (a je to uvadeno na prikladech) o separaci
v pripade outline grafiky a textu a v pripade bitmap. Ja mam ale na strane
1 outline grafiku a text a na strane 16 bitmapu (scanovanou fotku v EPS) a
text.

Pokud ma nekdo s podobnymi vecmi zkusenosti, byl bych rad, kdyby mi
mohl poradit.

Dekuji.
          Jaromir Kuben
          kuben at scova.vabo.cz