Separace barev

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Fri Jun 26 15:58:54 CEST 1998

On Fri, 26 Jun 1998, Jaromir Kuben wrote:

> Date: Fri, 26 Jun 1998 11:22:09 +0100
> From: Jaromir Kuben <kuben at scova.vabo.cz>
> To: cstex at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Separace barev
>
> Dobry den.
>
> Potreboval bych vytvorit barevne separace souboru  vytvoreneho pomoci
> LaTeX2e + dvips. Nasel jsem makra cmyk-hax.tex polskych autoru, ktera
> to zrejme bezproblemove resi.

Prvnim krokem v tiskarne je montaz. Pri te montaznik nastriha
filmy na stranky a podle makety je zafixuje na folii velikosti A0
nebo podobne (podle potreby). Je tedy lhostejne, v jakem poradi
budou stranky exponovany pri osvitu. Pokud jde o separace, je
vhodne domluvit se nejprve s obsluhou prislusne osvitky. Nejde
totiz jen o rozdeleni na 4 vytazky, ale musite take spravne
nastavit frekvenci a uhel rastru. O spravne velikosti uhlu se
vedou mezi odborniky diskuse a existuji nejmene tri ruzne sady
uhlu. Pritom kazda osvitka muze dosahovat s ruznymi uhly ruzne
vysledky. Mel byste proto z manualu k osvitce vycist, jake uhly a
frekvence mate pro prislusne barvy nastavit. Krome toho rada
modernich osvitek si dela barevne separace sama a pak lze
predpokladat, ze vsechny parametry jsou automaticky nastaveny na
optimalni hodnoty. Kontakt obsluhy osvitky je tedy prvni vec,
kterou byste mel udelat.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/