\write a rimska cisla ve versalkach

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Fri Jun 26 15:51:15 CEST 1998

On Thu, 25 Jun 1998, Tomas Kouba wrote:

Dobry den,

pan Tomas Kouba byl velice rychly a na muj dotaz velmi rychle
poslal cast kodu z nejnovejsiho latex.ltx. S touto upravou je muj
problem vyresen. Puvodni dotaz i odpoved jsou nize a pro mene
zasvecene dodavam, ze \Roman pri sve expanzi vola \@Roman.

> Date: Thu, 25 Jun 1998 17:58:14 +0100
> From: Tomas Kouba <kouba at fzu.cz>
> To: "'csTeX at cs.felk.cvut.cz'" <csTeX at cs.felk.cvut.cz>
> Subject: RE: \write a rimska cisla ve versalkach

> Pouzivate asi LaTeX 2.09 v 2E je primitiv \uppercase obejit pres
> makro ktere odebira tokeny ze vstupu a \ifcase pro pismena ktere
> tvori rimske cislice.
>
> \def\@Roman#1{\expandafter\@slowromancap\romannumeral #1@}
> \def\@slowromancap#1{\ifx @#1% then terminate
>      \else
>        \if i#1I\else\if v#1V\else\if x#1X\else\if l#1L\else\if
> [...]

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/