Ovladani HP 4MP

Cyril Fischer fischerc at itam.cas.cz
Fri Jan 16 14:24:22 CET 1998

Trocha popela na mou hlavu,
Level 2 postscriptovy kod
    <</Duplex true /Tumble false>> setpagedevice
funguje. Asi jsem vcera zkousel najednou nekolik moznosti az jsem se z toho
zmatl.
Mam-li shrnout, pridani
    <</Duplex true /Tumble false>> setpagedevice
na zacatek PS souboru jej vytiskne na obe strany papiru s vazbou podel
dlouhe hrany,
    <</Duplex true /Tumble true>> setpagedevice
nastavi oboustranny tisk s short edge binding.
Neco informaci je mozno nalezt na
http://hpcc923.external.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl02996.html

Kolega Radek Pavelka <pavelka at physics.muni.cz> mi poslal program z LaserJet
Utility lj4.exe, ktery umi nastavit na dalku defaultove hodnoty  tiskarny.
Takova vec je sikovna pro lokalni tiskarnu, tezko ji vsak uzivat pro
tiskarnu v siti. Default hodnoty je mozne nastavit pomoci prikazu PJL. Podle
clanku
http://hpcc923.external.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl01965.html
by to snad melo jit i pro nastaveni docasne (pro dany job), ale nejak mi to
nefungovalo.

Zbyva otazka, zda umisteni sekvence
 <</Duplex true /Tumble false>>
na uplny zacatek dokumentu, tj i pred %!PS-Adobe-... je bezpecna cesta,
zda neni nutno uvadet celou konstrukci
[{
%%BeginFeature: *Duplex DuplexNoTumble

    <</Duplex true /Tumble false>> setpagedevice
%%EndFeature
} stopped cleartomark
nebo zda to vsechno nema prijit az za
%%BeginSetup

Nejde mi o PS konvence, takto upraveny soubor zmizi v tiskarne jak na
smetisti dejin.
PS jazyku vsak zcela nerozumim a jde mi o robustni pouziti. Zatim mi uvodni
sekvence
%12345X at PJL ENTER LANGUAGE = POSTCRIPT
    <</Duplex true /Tumble false>> setpagedevice
%!PS-Adobe-2.0
%% atd
fungovalo

Cyril Fischer