Ovladani HP 4MP

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Fri Jan 16 12:30:21 CET 1998

>Mili pratele, omlouvam se za netexove tema.

To je docela TeXovske tema, protoze dvips nema prepinace na
	- tisknuti oboustranne,
	- tisknuti z jineho zasobniku na papir nez je default tiskarny.

A cudliku na tiskarne se neda pouzit, je-li tato zapojena do lokalni site.

>Nema nekdo zkusenost s praci s postscriptovou tiskarnou HP 4MP v siti (Novel)?
>Rad bych umel na dalku nakonfigurovat tiskarnu na jedno/dvojstranny tisk a
>orientaci, aniz bych musel prepinat knofliky.

Jestlize to nize uvedene je postscriptove reseni, pak by to fungovat melo?
Anebo prestavovani 1<->2stranneho tisku zavisi na tiskarne, a neni to PS
standard?

>rovnez neprovede to, co bych ocekaval. A primo postscriptove nastaveni
>[{
>%%BeginFeature: *Duplex DuplexNoTumble
>
>    <</Duplex true /Tumble false>> setpagedevice
>%%EndFeature
>} stopped cleartomark
>nenastavi take nic.

>Nevi nekdo z uzivatelu teto tiskarny jak docilit kyzeneho vysledku?

Obcas tisknu na folie, tj. uzivam zasobnik cislo dve, odhalil jsem, jak
musim modifikovat zdvipsovany soubor. Muze Vam to nejak pomoci, kdyz ten
svuj PS kod date na stejne misto?

Original:
%%EndProlog
%%BeginSetup
%%Feature: *Resolution 600dpi
TeXDict begin
%%PaperSize: a4

%%EndSetup
%%Page: 1 1

Zmena:

%%EndProlog
%%BeginSetup

[{  % //PM: TADY JE TO PRIDANO:
%%BeginFeature: *InputSlot Lower
   currentpagedevice /InputAttributes get 2 get
   dup null eq
   { pop }
   { dup length 1 add dict copy
     dup /InputAttributes
     1 dict dup /Priority [2] put
     put setpagedevice
   } ifelse
%%EndFeature
} stopped cleartomark
%%EndFeature

%%Feature: *Resolution 600dpi
TeXDict begin
%%PaperSize: a4

%%EndSetup
%%Page: 1 1

P.S. 1: nejede-li ten Vas kod, tak zkuste nejakym mysoidnim programem s
vystupem do PS
  1. vytisknout dokument do souboru jednostranne,
  2. vytisknout ho dvoustranne,
oba soubory srovnat, a dodat ten novy kod do vysledku z dvipsu --- takhle
jsem ja vyrobil kod pro zasobnik cislo dve.

P.S. 2: nahlaste nam prosim reseni, take bych rad obcas tisknul
dvoustranne.

***  Petr Mikulik, mikulik at physics.muni.cz
***    katedra fyziky pevne faze, Masarykova univerzita, Brno
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (rtg,freeware,OS/2,C++,TeX)