Ovladani HP 4MP

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Fri Jan 16 14:34:37 CET 1998

On Fri, 16 Jan 1998, Cyril Fischer wrote:

> Zbyva otazka, zda umisteni sekvence
>  <</Duplex true /Tumble false>>
> na uplny zacatek dokumentu, tj i pred %!PS-Adobe-... je bezpecna cesta,
> zda neni nutno uvadet celou konstrukci
> [{
> %%BeginFeature: *Duplex DuplexNoTumble
>
>     <</Duplex true /Tumble false>> setpagedevice
> %%EndFeature
> } stopped cleartomark
> nebo zda to vsechno nema prijit az za
> %%BeginSetup
>
> Nejde mi o PS konvence, takto upraveny soubor zmizi v tiskarne jak na
> smetisti dejin.

PS konvence mohou byt dulezite. Sitove ovladace tiskaren totiz podle toho
rozhoduji, co patri ke kteremu jobu. Pokud se narazi na %!PS-Adobe-2.0,
muze nektery sitovy ovladac usoudit, ze zacina novy job a veskere
nastaveni tiskarny by se tedy melo nastavit na default, a posle tedy do
tiskarny RESET. Nektere ovladace se daji zmast i pritomnosti DSC komentaru
ve vlozenych EPS, proto ma dvips parametr, pri jehoz pouziti se DSC
komentare z EPS vyhazuji.

> PS jazyku vsak zcela nerozumim a jde mi o robustni pouziti. Zatim mi uvodni
> sekvence
> %12345X at PJL ENTER LANGUAGE = POSTCRIPT
>     <</Duplex true /Tumble false>> setpagedevice
> %!PS-Adobe-2.0
> %% atd
> fungovalo
>
> Cyril Fischer

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/