rejstrik s necelociselnymi odkazy

Jan Serak xserak at informatics.muni.cz
Thu Jan 15 09:37:39 CET 1998

Antonin Strejc wrote:

> V takovem pripade je lepsi pro sestaveni rejstriku pouzit jine
> nastroje. Pokud nahodou neexistuji vicenasobne vyskyty hesel, je
> to snadne, staci radky spravne abecedne setridit (ja pro ceske
> trideni pouzivam t602, funkci trideni sloupcoveho bloku).
[...]

V TBN Petr Olsak popisuje, jak tvoril rejstriky v TBN (a ze jich
tam ma pozehnane ;-)
Jeho reseni je na urovni plainu a uvadi i zdroje prislusnych maker.
Vrele Vam doporucuji tuto cestu. Jakykoli jiny zpusob (at jiz pres
makeindex nebo pres t602 ci cokoli jineho) povazuji pro rozsahle
publikace za rucni a tedy nepohodlny a pro mne neprijatelny.

						Jan Serak