rejstrik s necelociselnymi odkazy

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Wed Jan 14 11:28:48 CET 1998

Josef Tkadlec pise:
>Potreboval bych k dokumentu pridat rejstrik, ve kterem odkazy
>nebudou cisla stranek, ale nejake jine udaje (konkretne datum).
>Chtel jsem vyuzit program "csindex", narazil jsem ale na problem,
>ze ten pripousti jen nektere typy odkazu (napr. nejvyse 5ciferne
>cislo), jinak vstupni radky v souboru *.idx ignoruje.

V takovem pripade je lepsi pro sestaveni rejstriku pouzit jine
nastroje. Pokud nahodou neexistuji vicenasobne vyskyty hesel, je
to snadne, staci radky spravne abecedne setridit (ja pro ceske
trideni pouzivam t602, funkci trideni sloupcoveho bloku).

Pokud existuji vicenasobne vyskyty hesel, je treba po abecednim
setrideni jeste resit eliminaci vystupu druhych a dalsich vyskytu
tehoz hesla a pripojeni odkazu za prvni heslo. To je mozne
nadefinovanim makra, ktere si pamatuje posledni sazene heslo a podle
toho bud prida odkaz za nej, nebo vysadi heslo nove. Potom staci v
setridenem souboru .idx globalne nahradit retezec \indexentry
za nazev tohoto makra.

Dalsi problem muze nastat s tridenim vice odkazu u tehoz hesla.
Pokud je odkazem datum a data se nevyskytuji v knize ve vzestupnem
poradi, je nutne pred tridenim upravit idx soubor tak, aby datum
bylo ve formatu rok-mesic-den, navic u jednocifernych mesicu a dni se
musi pridat nula, napr. {1998}{01}{01}, jinak se odkazy u tehoz
hesla nemusi spravne setridit. Pridane nuly je mozne po setrideni
souboru zase potlacit globalni nahradou "{0" za "{" .

Mnoho zdaru
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938