prosba / SK diakritika

KOHUTEK IVAN kohutek at imrnov.saske.sk
Wed Jan 28 16:59:43 CET 1998

Zdravim,

> Kedysi, ked som pisal v Latex209, tak mi slovencina isla bez problemov. V
> podstate aj teraz, ale ked si nastavim format Latex (2e), tak mam problemy.
> Ak zaradim iba (pripadne vobec nic)
> \usepackage{slovak}
> tak mi vypadnu dlznove a makcenove pismena.

Neviem hlbsie pozadie, ale nema tam byt pred tym slovak pimenko 'l' ?

\usepackage{lslovak}

Mne to tak funguje a som spokojny. Nie je problem v miesani
niektorych suborov z 209 a 2e ?

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia