(Fwd) prosba

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Wed Jan 28 16:15:25 CET 1998

Dobry den,
nasledujici dopis prisel na mou osobni adresu, ale jelikoz nemam se
slovenskou diakritikou zadnou zkusenost, posilam sem.
J.K.
---------------

mam na Vas jednu otazku na CSLateX. Mozno by som to mal posielat
inam, ale som dost v casovej tiesni.
Kedysi, ked som pisal v Latex209, tak mi slovencina isla bez problemov. V
podstate aj teraz, ale ked si nastavim format Latex (2e), tak mam problemy.
Ak zaradim iba (pripadne vobec nic)
\usepackage{slovak}
tak mi vypadnu dlznove a makcenove pismena.
a ak tam pripojim
\usepackage[latin2]{inputenc}
tak su dlzne v poriadku, ale \v{d}, \v{t}, \v{l} maju strasne makcene vobec
nie take, ako maju byt. DOteraz mi to moc nevadilo, lebo som vacsinou pisal
po anglicky, ale teraz mam napisat slov. text.
Moj problem je, ze vlastne vobec neviem, ako v novom Latexu pouzivat nase
narodne hacky. Latex mam 96/12/01, patch 1. Pouzivam MSDOS instalacie z cvut
a mam to ako dosovsku aplikaciu pod MS Win.
Ak by ste mi mohli poradit, bol by som vam velmi povdacny.
S pozdravom
M. Fikar

fikar at cvtstu.cvt.stuba.sk

-Dr.Ing. Miroslav Fikar
Department of Process Control
Faculty of Chemical Technology
Slovak Technical University
Radlinskeho 9
812 37 Bratislava, Slovak Republic
Tel: (+42) (7) 39 52 69, Fax: (+42) (7) 39 31 98
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...