prosba / SK diakritika

Jaroslav Snajdr snajdr5 at students.zcu.cz
Wed Jan 28 23:56:58 CET 1998

    MF> Ak zaradim iba (pripadne vobec nic)
    MF> \usepackage{slovak}
    MF> tak mi vypadnu dlznove a makcenove pismena.

Pokud nezaradite styl slovak, LaTeX zustane v "anglickem" rezimu a
zadna diakritika se nekona.

    MF> a ak tam pripojim \usepackage[latin2]{inputenc} tak su dlzne v
    MF> poriadku, ale \v{d}, \v{t}, \v{l} maju strasne makcene vobec
    MF> nie take, ako maju byt.

Rekl bych, ze Vas LaTeX nepouziva CS-fonty, ale originalni CM. Tam se
pri \v{t} vysazi t s hackem, nikoli s "apostrofem", jak by bylo
spravne. Neni mi vsak jasne, jak k tomu doslo -- default jsou CS-fonty
v IL2. Zkuste pridat

	\usepackage[IL2]{fontenc}

    IK> Neviem hlbsie pozadie, ale nema tam byt pred tym slovak
    IK> pimenko 'l' ? \usepackage{lslovak}

Ne. lslovak.sty existoval v dobe, kdy byly ruzne styly pro LaTeX 2.09
a 2e. Tyto styly uz jsou jiz temer rok sjednocene v jednom souboru.
Navic ani predtim nebyl lslovak urcen k volani pomoci \usepackage;
2.09-ovy slovak.sty mel na zacatku neco jako

  \ifLaTeX2e \input lslovak.sty \endinput \fi

takze umel sam poznat, zda je volan z noveho LaTeXu a zaridil se podle
toho.

-jns

| Jaroslav Snajdr                           http://home.zcu.cz/~snajdr5 |
| snajdr5 at students.zcu.cz (MIME welcomed)             FIDO: 2:423/33.15 |