Konverze z AI do (E)PS

arnost arnost at uivt.cas.cz
Fri Jan 30 16:05:33 CET 1998

>Dostal jsem kdysi obrazky vytvorene na Macintoshi v Adobe Illustratoru.
>Mel jsem obe verze, AI i EPS. Pohledem jsem zjistil, ze v AI jsou pouzita
>nejaka interni PS makra, ale chybi k nim definice. EPS byl v zasade
>stejny, ale navic obsahoval dosti rozsahly prolog s prislusnymi
>definicemi.

pohledem do AI souboru lze zjistit, ze pouziva napr m misto moveto
atd, vsechny tyto definice jsou v jednom ze slovniku vetsinou
includovanych v prologu. Adobe Ilustrator lze presvedcit, aby ho
neinkludoval a namisto nej pouze umistil prislusny DSC
prikaz. Sofistikovany printserver pak zajisti inkludnuti tohoto
resoursu. Zrejme se jednalo o tento pripad.

arnost