TeX na CD

Dusan Knezo knezodu at tuke.sk
Fri Feb 27 15:07:06 CET 1998

Celkom suhlasim s p. Hitzingerom, ale nejedna sa o maly disk
ani slaby stroj. Pointa je v jeho filozofii:

1. ak nieco moze potrebovat a cena je nizka, tak to chce mat
   (skutocne pracuje s kde-cim)
2. skladovanie "nemennych" nezabalenych dat na CD je bezpecnejsie a lacnejsie
   ako na disku (ma pristup k napalovacke), navyse nema zapratany disk
   menej casto pouzivanymi vecami

Samozrejme, kazdy z nas moze mat na vyssie uvedene vlastny nazor, ale to
by som nerad rozmazaval.

Sypem si popol na hlavu, otazka "mimo temy" je z mojej hlavy,
chcel som pomoct a sprostredkovat pripadne skusenosti a znalosti
inych (vid radu p. Rybicku).

Vdaka
                             D.K.