TeX na CD

Jozef Hitzinger hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Fri Feb 27 10:57:57 CET 1998

On Fri, 27 Feb 1998, Dusan Knezo wrote:

> "Co ak by som nainstaloval TeX na disk, zmenil vhodne (?) konfiguracne
> subory, a potom to napalil na CD ? Bude sa dat spustat TeX z CD ?
> Nebude chciet TeX neskor robit zapisy, ktore nebudem vediet
> presmerovat ? Atd., atd. ..."

Zapisovat bude treba len ked sa budu generovat nove rozlisenia fontov,
ked sa na to da pozor, malo by to ist (premenna DVIDRVFONTS).

Sorry za offtopic, ale trochu odbocim: komplet TeX co pouzivam ma okolo
40MB, mal tolko aj ked som mal len 386ku s 85M stacrovanym na 150M. Ked
mate masinu s CDROMkou a nemate na disku 40M miesta na program ktory
_chcete_pouzivat_, mozno by stalo za to zamysliet sa nad novym diskom.

Podobne ked dnes niekto investuje do Pentioveho procesora a potom ho
napriek sucansym cenam pamate drzi na 16 (alebo dokonca 8) mega, je to
plytvanie.

- jozzo  :-)