TeX na CD

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Fri Feb 27 10:44:45 CET 1998

On Fri, 27 Feb 1998, Dusan Knezo wrote:

> "Co ak by som nainstaloval TeX na disk, zmenil vhodne (?) konfiguracne
> subory, a potom to napalil na CD ? Bude sa dat spustat TeX z CD ?
> Nebude chciet TeX neskor robit zapisy, ktore nebudem vediet
> presmerovat ? Atd., atd. ..."

Vsechno jde (neni to az tak velky problem). Je potrebne ovsem osetrit
nastaveni systemove promenne EMTEXDRV (protoze CD muze byt pokazde strcene
v mechanice s jinym jmenem) a pak take automaticke generovani fontu.
Implicitne se fonty generuji do %EMTEXDIR%\fonts\... . To lze zaridit tim,
ze se do cesty pro .pk soubory v prislusnych konfiguracnich souborech
uvede _napred_ cesta do aktivniho adresare a ta se pri generovani pouzije
jako prvni (viz DVIDRV.DOC). Tedy napr. v souboru ljh.cnf je radek

+font-files=$DVIDRVFONTS:\pixel.ljh\@Rrdpi\@f{.pk,.pxl}

(doufam, ze to tak opravdu je), ktery upravite na

+font-files=.\@Rrdpi\@f.pk,$DVIDRVFONTS:\pixel.ljh\@Rrdpi\@f{.pk,.pxl}

a fonty budou generovany do aktualniho adresare, v nemz se udela
automaticky struktura podle zvetseni.

Kazdopadne je instalaci potreba proverit, a to nejlepe umistenim na disk,
ktery lze zamknout proti zapisu.

S pozdravem

JR.