Bezi cstex na Win NT?

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Fri Feb 27 10:49:00 CET 1998

On Fri, 27 Feb 1998, Rychetský Pavel PharmDr wrote:

> 	>Ma nekdo zkusenosti s touto kombinaci - cstex + Win NT?
>
> Vami popisovany problem je zpusoben tim,
> jak Windows NT zachazeji se znakem & na prikazoveem radku.
> Resenim je do prislusnych davek (snad staci jen
> %EMTEXDIR%\bin\texrun.bat)
> dopsat ^ pred & (t.j. ... ^&%FMT% ...)
>
> Druhy mne znamy problem je s automatickym volanim
> metafontu z prohlizece - bylo to zde pred nedavnem diskutovano,
> ale konecne reseni se bud neobjevilo nebo mi uniklo.

Tento problem jsem byl nucen rovnez resit, po diskusi na listu mi bylo
jasne, ze jej musim nejak obejit. Pouzil jsem reseni, ktere docela funguje
a na prvni pohled se chova stejne: vyhodil jsem volani ovladace pres
dvidrv, po skonceni prohlizece v davce otestuji, zda vznikl soubor
dv1.mfj, pokud ano, spustim davku, ktera vygeneruje fonty a smaze dv1.mfj.
Zatim nejsou zadne problemy.

JR.