Bezi cstex na Win NT?

Rychetský Pavel PharmDr rychetskyp at mpsv.cz
Fri Feb 27 07:31:59 CET 1998

	>Mam cstex puvodne urceny pro DOS. Ve Win 95 bezi spravne, ale
ve Win NT
	>4 stejna instalace pri spusteni prekladace vyrobi chybu:
	>
	>This is TeX-menu-system, Version Aug-20-1995 (for DOS)
	>This is emTeX (tex386), Version 3.14159 [4b] (no format
preloaded)

	>Pak program skonci.
	>
	>Ma nekdo zkusenosti s touto kombinaci - cstex + Win NT?

Vami popisovany problem je zpusoben tim,
jak Windows NT zachazeji se znakem & na prikazoveem radku.
Resenim je do prislusnych davek (snad staci jen
%EMTEXDIR%\bin\texrun.bat)
dopsat ^ pred & (t.j. ... ^&%FMT% ...)

Druhy mne znamy problem je s automatickym volanim
metafontu z prohlizece - bylo to zde pred nedavnem diskutovano,
ale konecne reseni se bud neobjevilo nebo mi uniklo.

Mne osobne vadi nemoznost (resp. neznam zpusob jak)
pouzivat v prohlizeci vetsi rozliseni nez 640 * 480,
ale to je obecny problem dosovskych programu pod NT.

Pavel Rychetsky