Latex styl vetsi nez 12pt

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Thu Feb 26 08:49:03 CET 1998

> Souhlasim s tim, ze tato norma pochazi z doby mechanickych psacich stroju
> a odpovida radkovani 2 (\baselinestretch priblizne 1.6). Pokud by na tom
> trvali (nebo by pri lepsi uprave vychazela diplomka prilis kratka), pak

Ma-li byt TeX nejen technickym resenim, ale jim zpracovany text i
jakousi vizitkou, kulturou naseho pisemneho projevu, pak doporucuji
neustupovat a argumentovat podle
http://www.phil.muni.cz/fil/ruzne/norma.html

Zdravi
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...