Latex styl vetsi nez 12pt

Tomas Kouba quest at fzu.cz
Thu Feb 26 11:55:26 CET 1998

jokr at mrakoplas.phil.muni.cz (Josef Krob) wrote:
>Ma-li byt TeX nejen technickym resenim, ale jim zpracovany text i
>jakousi vizitkou, kulturou naseho pisemneho projevu, pak doporucuji
>neustupovat a argumentovat podle
>http://www.phil.muni.cz/fil/ruzne/norma.html
Zkuste obhajovat diplomku proti ... (o komisi, vedoucimu, ci
oponentovi by se tak mluvit nemelo, ale... Me bylo pri odevzdavani
diplomky doporucena tloustka cca 1 cm papiru (ne temito slovy, ale
vyznam byl nakonec stejny). Staci pismo 12pt LaTeX2e

Tomas

Prikladam makra, ktere pri stylu article spravne "oteckuji" nadpisy.

\documentclass[12pt]{article}
\usepackage{latexsym}
\usepackage{fancyhdr}
\usepackage{czech}
\usepackage{diplomka}
\usepackage[dvips]{graphicx}
\usepackage{epsfig}
\addtolength{\topmargin}{-30pt} % zvetseni stranky - pozadavek
\addtolength{\textheight}{60pt}   % vedouciho prace
\linespread{1.5} % radkovani mozni i 1.6

\renewcommand{\thesection}{\arabic{section}.}
\renewcommand{\thesubsection}{\thesection\arabic{subsection}.}
\renewcommand{\thesubsubsection}{\thesubsection\arabic{subsubsection}.}
% Pozor nove cislovani nefunguje se stylem book
% Tam by bylo nutne predefinovat jeste cislovani obrazku
% kde se objevi dve tecky za sebou