Problem s TeX pod Windows

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Wed Feb 11 10:02:59 CET 1998

> Jediny problem ktery ted mam je ze kdyz spustim prohlizec(v Options
> nastavena cesta D:\EMTEX\WIN\DVI\DVIWIN.EXE)tak se mi sice otevre, ale
> nic nezobrazi. Skousel jsem otevrit DEMO.DVI, ktere bylo pribaleno a
> zobrazil se mi jen obrazek uprostred, text zcela chybi. Domnivam se
> ze adresar fontu je nastaven tim co jsem zapsal jako posledni radek
> do configu viz. vyse. V tomto adresari  se nachazi:
>  1, adresare
> Pixel.lj\300dpi\Csr10.pk ,
> Vf\Cm2cs\*.vf ,
> Vf-cnv\Cs2cm\*.vf
> 2, soubor Dviwin.sub
> [...]

V DVIWIN Options/Fonts  directory
c:\emtex\fonts;c:\emtex\fonts\pixel.lj\$rdpi;.\$r;
za predpokladu existence adresaru napr.
C:\emTeX\FONTS kde jsou *.fli a
C:\emTeX\FONTS\PIXEL.LJ\300DPI\*.PK  resp.
C:\emTeX\FONTS\PIXEL.LJH\600DPI\*.PK  kde jsou bitmapy, pokud je
pouzivate (pripad automatic. generovani fontu)

Hodnota r je samozrejme promenna. (300 a 600 jsou jen priklady)

Dale v Resolution musi byt nastaveno odpovidajici rozliseni (300 nebo
600)

Zdravi
           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...