Problem s TeX pod Windows

Daniel Hort hort at jumbo.ped.muni.cz
Wed Feb 11 09:50:18 CET 1998

Dobry den

Compilator jiz funguje, takze dekuji vsem zucastnenym za jejich rady.
Problem byl opravdu v parametru  /mt1700, kde jsem pouzil obracene
lomitko.

Pouzil jsem i dalsi radu a do configu zapsal
> SET EMTEXDIR=D:\EMTEX
> SET TEXTFM=%EMTEXDIR%\TFM!;.\!
> SET DVIDRVFONTS=D:\EMTEX\FONTS\
Jediny problem ktery ted mam je ze kdyz spustim prohlizec(v Options
nastavena cesta D:\EMTEX\WIN\DVI\DVIWIN.EXE)tak se mi sice otevre, ale
nic nezobrazi. Skousel jsem otevrit DEMO.DVI, ktere bylo pribaleno a
zobrazil se mi jen obrazek uprostred, text zcela chybi. Domnivam se
ze adresar fontu je nastaven tim co jsem zapsal jako posledni radek
do configu viz. vyse. V tomto adresari  se nachazi:
 1, adresare
Pixel.lj\300dpi\Csr10.pk ,
Vf\Cm2cs\*.vf ,
Vf-cnv\Cs2cm\*.vf
2, soubor Dviwin.sub
. Vdokumentaci je psano o nastaveni adresare
fontu na C:\EMTEX\FONTS;C:\EMTEX\FONTS\PK300\DPI$R .Ja tam ale zadny
adresar PK300 nemam? Vyzkousel jsem zadat cestu
d:\emtex\fonts\pixel.lj\$rdpi  ale vysledek byl steny. Mohl by jste
mi prosim nekdo poradit.
Predem moc dekuji

Daniel Hort
Daniel HORT