Problem s TeX pod Windows

Daniel Hort hort at jumbo.ped.muni.cz
Wed Feb 11 10:30:13 CET 1998

Dobry den

> V DVIWIN Options/Fonts  directory
> c:\emtex\fonts;c:\emtex\fonts\pixel.lj\$rdpi;.\$r;
Nastavil jsem a funguje! Moc dekuji.
> za predpokladu existence adresaru napr.
> C:\emTeX\FONTS kde jsou *.fli a
Zadne soubory  *.fli tam nejsou
> C:\emTeX\FONTS\PIXEL.LJ\300DPI\*.PK  resp.
Tento tam je
> C:\emTeX\FONTS\PIXEL.LJH\600DPI\*.PK  kde jsou bitmapy, pokud je
> pouzivate (pripad automatic. generovani fontu)
Adresar 600DPI tam neni.
> Hodnota r je samozrejme promenna. (300 a 600 jsou jen priklady)
>
> Dale v Resolution musi byt nastaveno odpovidajici rozliseni (300 nebo
> 600)
Nyni jiz mohu psat a videt, ale jeste jsem vyzkousel tisk a tam jsou
jeste nejake problemy. Tiskarna HPLJiv zdilena sitove. Poslal jsem na
ni DEMO.DVI a vytiskl se jenom obrazek.Jako by mu schazely fonty?
Mohli by jste mi prosim jeste poradit co s tim, nebo kde hledat
vysvetleni ci radu?
Predem moc dekuji.
                                   Daniel Hort
Daniel HORT