Problem s TeX pod Windows

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Tue Feb 10 12:36:51 CET 1998

> Zkousel jsem najit dokumentaci k tex386 nekde v EMTEX/DOC ale nenasel
> jsem ji. Mohl by jste mi nekdo poradit kde to presne je a jak se to
> jmenuje?Prozatim jsem vyzkousel nasledujici: pouzil jsem volbu Show

\emtex\doc\english\tex.doc

> command before run a vypado to takto: D:\EMTEX\BIN\RSXWIN.EXE
> D:\EMTEX\BIN\TEX386.EXE /a:C:\WINDOWS\TEMP\ERRORTMP.TXT
> &D:/EMTEX/BTEXFMTS/CSPLAIN POKUS.TEX dopsal jsem tedy parametr /mt aby
> to vypadalo jak je nize popsano D:\EMTEX\BIN\RSXWIN.EXE
> D:\EMTEX\BIN\TEX386.EXE /mt5000 /a:C:\WINDOWS\TEMP\ERRORTMP.TXT
> &D:/EMTEX/BTEXFMTS/CSPLAIN  POKUS.TEX vysledek byl ale stejny jako
> pred tim.

Spletl jste se o jeden rad.

> Do configu jsem zapsal  SET EMTEXDIR=D:\EMTEX tak jak to bylo popsano
> v prislusnem dokumentu. Jestli to dobre chapu (tyto veci jsem nikdy
> nedelal) tak tam mam dopsat toto SET BTEXFMTS=D:\EMTEX\BTEXFMTS a SET
> EMTEXOPT=/mt  ? Jestli je to uplna blbost tak se omlouvam.

treba (nejen k tomuto problemu):
SET EMTEXDIR=C:\EMTEX
SET TEXTFM=%EMTEXDIR%\TFM!;.\!
SET TEXINPUT=.\!;%EMTEXDIR%\TEXINPUT!!;E:\EPS!
SET DVIDRVFONTS=C:\EMTEX\FONTS\

cesta na format je pak primo v options v texmexu.

V DOSu to funguje???

           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...