Problem s TeX pod Windows

Daniel Hort hort at jumbo.ped.muni.cz
Tue Feb 10 11:03:24 CET 1998

Dobry den

> Ano, myslim, ze to je ta spravna cesta, sam jsem na to taky narazil.
> Podivejte se do manualu k tex386 a nastavte pri jeho volani parametr
> /mt.

Zkousel jsem najit dokumentaci k tex386 nekde v EMTEX/DOC ale nenasel
jsem ji. Mohl by jste mi nekdo poradit kde to presne je a jak se to
jmenuje?Prozatim jsem vyzkousel nasledujici: pouzil jsem volbu Show
command before run a vypado to takto: D:\EMTEX\BIN\RSXWIN.EXE
D:\EMTEX\BIN\TEX386.EXE /a:C:\WINDOWS\TEMP\ERRORTMP.TXT
&D:/EMTEX/BTEXFMTS/CSPLAIN POKUS.TEX dopsal jsem tedy parametr /mt aby
to vypadalo jak je nize popsano D:\EMTEX\BIN\RSXWIN.EXE
D:\EMTEX\BIN\TEX386.EXE /mt5000 /a:C:\WINDOWS\TEMP\ERRORTMP.TXT
&D:/EMTEX/BTEXFMTS/CSPLAIN  POKUS.TEX vysledek byl ale stejny jako
pred tim.

> Prikazovy radek pro volani prekladace pak bude podle zverejnenych
> informaci vypadat nejak takto:
>
> d:\emtex\bin\tex386 /mt50000 &csplain POKUS.TEX
>
> Je pravdepodobne, ze cesta k prekladaci bude castecne v systemove
> promenne %EMTEXDIR%, promenna %BTEXFMTS% musi ukazovat na
> d:\emtex\btexfmts a parametr /mt... bude obsahem promenne
> %EMTEXOPT%. Zkuste zminene promenne zkontrolovat a pripadne
> prenastavit.

Do configu jsem zapsal  SET EMTEXDIR=D:\EMTEX tak jak to bylo popsano
v prislusnem dokumentu. Jestli to dobre chapu (tyto veci jsem nikdy
nedelal) tak tam mam dopsat toto SET BTEXFMTS=D:\EMTEX\BTEXFMTS a SET
EMTEXOPT=/mt  ? Jestli je to uplna blbost tak se omlouvam.

Predem dekuji za vsechny rady
                                                                  DH

Daniel HORT
Masaryk University Brno