EncTeX pro MikTeX hotovo

Rychetský Pavel PharmDr rychetskyp at mpsv.cz
Fri Dec 11 13:51:17 CET 1998

Dobry den,

v posledni dobe zde nekolikrat zaznelo:
tim a tim jsou porusovana autorska prava (resp. GPL) a TECKA.
Prosim, je-li to mozne, snazte se naznacit_v cem_ dochazi k poruseni.
Asi nejsem sam, kdo nema s temito vecmi prilis mnoho zkusenosti
a konkretni priklad napovi vic nez slozite pravni a pseudopravni vyklady.

Moje druha prosba - mohlo by zitra v Brne zaznit, co CSTUG
oficialne podporuje, co nechava zit a co se mu nelibi - myslim tim
ruzne implementace TeXu, rozsireni, baliky maker etc.
Ne ze by mi na tom tolik zalezelo :-), ale mozna to mnohe vyjasni.

Pavel Rychetsky

P.S. Az se objevi nove zdrojaky k fpTeXu
(Win32 implementace odvozena od web2c,
konkurencni??? k mikTeXu),
chci si _pro vlastni potrebu_ prelozit tyto s encTeXem.
Mam to kde prelozit, ale nikdy jsem nic takoveho nedelal, takze nevim, jak
to dopadne.
Ma-li nekdo podobne zajmy, ozvete se.