EncTeX pro MikTeX hotovo

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Dec 11 13:18:25 CET 1998

On Fri, 11 Dec 1998, Zdenek Wagner wrote:

> Pokud si dobre pamatuji, pak GPL nezakazuje upravy SW ani
> distribuci binarek, ale prikazuje, ze je nutno na pozadani dodat
> zdrojaky. Pokud MiKTeX nebo encTeX nema jinou licenci, pak ve
> vystaveni binarky nevidim zadny problem.
>
> Zdenek Wagner

Take se domnivam, ze se nejedna o poruseni GPL. Je sice pravda, ze pan
Mraz udelal nejakou praci, kterou nezverejnil ve zdrojovych kodech, ale
domnivam se, ze tento stav je docasny -- vyvolany napriklad tim, ze nemel
ve Windows k dispozici nastroje pro zverejneni teto prace (diff, patch).
Predpokladam (jsem si tim skoro jist), ze chybejici zdrojove kody
odpovidajici praci pana Mraze neznamenaji, ze bude autor tyto kody
schvalne pred zajemci ukryvat, pripadne, ze z nich bude cerpat nejaky
zisk.

Myslim si, ze by stacilo pridat k te binarce README, jak byla ta binarka
udelana a ze kterych zdroju pochazi a odkazy na tyto zdroje.

Domnivam se, ze pan Sojka svou intervenci zpusobil nasledujici:

1. Zkomplikoval zivot vsem uzivatelum MikTeXu, kteri by treba chteli
   encTeX do sve distribuce zaradit.
2. Zkomplikoval sireni encTeXu v jednotlivych distribucich.

Jestli toto bylo jeho cilem, tak se mu to dari znamenite.

Petr Olsak

Nashledanou zitra na shromazdeni CSTUGu :-)