EncTeX pro MikTeX hotovo

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Fri Dec 11 14:38:27 CET 1998

On Fri, 11 Dec 1998, Petr Olsak wrote:

> Date: Fri, 11 Dec 1998 13:18:25 +0100
> From: Petr Olsak <olsak at MATH.FELD.CVUT.CZ>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: EncTeX pro MikTeX hotovo

> Take se domnivam, ze se nejedna o poruseni GPL. Je sice pravda, ze pan
> Mraz udelal nejakou praci, kterou nezverejnil ve zdrojovych kodech, ale
> domnivam se, ze tento stav je docasny -- vyvolany napriklad tim, ze nemel
> ve Windows k dispozici nastroje pro zverejneni teto prace (diff, patch).
> Predpokladam (jsem si tim skoro jist), ze chybejici zdrojove kody
> odpovidajici praci pana Mraze neznamenaji, ze bude autor tyto kody
> [...]
Opravte me, pokud se mylim, ale domnivam se, ze v GPL je uvedena
povinnost dodani zdrojaku _NA POZADANI_. Jde spise o to, aby
puvodni autor nebyl bombardovan pozadavky typu "pan ABC upravil
Vas program a ja chci od Vas puvodni verzi". Z tohoto hlediska se
mi zda, ze k poruseni GPL nedoslo.

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/