pdftex pro dos

Robert Follner follner at icl.cz
Thu Dec 10 21:32:37 CET 1998

Dobry vecer preji,
mam problem s inicializaci pdftexu pro DOS. Jedna se o soubor
pdftex-0_12r.zip, ale uz nevim odkud jsem ho stahl. (asi z ftp.cstug).
Postupoval jsem podle navodu a rozbalil nekolik dalsich souboru
(pdftexlib-0.12.zip, cspdftexlib.zip) do adresare e:\emtex.
Nastavil jsem promennou TEXMFCNF na e:/emtex (zkousel jsem i
e:\emtex) a upravil v souboru texmf.cnf radek
TEXMFMAIN=e:\emtex
A presto, to neustale hlasi (pri pokusu pdftex -ini -....)
! I can't read tex.pool; bad path?

To je zmineno v readme souboru. Ze pry mam zkontrolovat promenou
TEXMFCNF, pripadne TEXPOOL (v texmf.cnf). Oboji jsem kontroloval
a pak uz i vselijak zmatene nastavoval na nejruznejsi hodnoty,
ale pdftex stale tvrdosijne opakuje svou. Dokonce jsem nakopiroval
soubory *.pool do nejruznejsich adresaru na disku (e: i c:), ale
stale to nepomaha. Nastavoval jsem i promennou LFN=yes, ale opet
beze zmeny.
Je pul 21:30 a jsem zoufaly. Moc bych chtel vygenerovat nejaky pdf
soubor. Zkousel jsem i miktex, ale tam jsem se tak daleko vubec nedostal.
Nepodarilo se mi spustit ani jediny tex latex ani nic jineho.
Tak jsem zkoncil u emtexu, jakozto jedineho behuschopneho systemu.
Akorat ten pdftex nemuzu nijak zlomit.
A ted hlavni otazka:
Co delam spatne ?
Diky za trpelivost pri cteni tohoto mailu.
Budu vdecny za odpovedi.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language