pdftex pro dos

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Fri Dec 11 09:23:39 CET 1998

On 10 Dec 98 at 21:32, Robert Follner wrote:

> Dobry vecer preji,
> mam problem s inicializaci pdftexu pro DOS. Jedna se o soubor
> pdftex-0_12r.zip, ale uz nevim odkud jsem ho stahl. (asi z ftp.cstug).

Doporucuji nasledujici postup:

stahnout z ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/cstug/osoba

a nainstalovat do c:\emtex (instalujete-li jinam, pak jiste briskne
pochopite zmeny:).

Pak prejmenovat podadresar tex na texinput (je v nem encTeX).

Pak upravte texmf.cnf (TEXMFMAIN, TEXIPUTS.pdftex, VFFONTS, TFMFONTS,
TEXPSHEADERS, T1FONTS) a nastavte promennou TEXMFCNF na adresar
c:\emtex).

Nemate-li ovladac DPMI, tak je jej treba sehnat.

Hodne stesti a dejte vedet.

Jiri.