problem s PS souborem

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Thu Aug 27 12:07:11 CEST 1998

> Mate pravdu, ze v EPS nesmi byt showpage, ale rada programu se s tim
> vyrovna tak, ze docasne predefinuje showpage na prazdnou operaci. Dela to
> i dvips, takze pak showpage nevadi (tento postup je popsan i v ucebnicich

showpage skutecne nevadi, ale vadi %%EOF, na coz me upozornil pan
Lim. Vymenil jsem s nim nekolik soukromych mailu, takze se do
konference nedostaly.

Problem je a neni vyresen. Kdyz z vysledneho PS souboru vymaze %%EOF
(az na posledni vyskyt na samem konci souboru) vse se vytiskne v
poradku. Myslim, ze tyto prikazy by sly vymazat i v samotnych EPS
obrazcich se stejnym vysledkem. Pokousim se ted vsak primet dvips, aby
%%EOF z jednotlivych obrazku do vysledneho souboru nezarazoval. Jde
to vyresit pomoci prepinace -K. Vysledny soubor, byt bez %%EOF (je
pouze na konci souboru) se vsak chova stejne -- vytiskne se jen prvni
strana.

                          Jiri Hospodka