problem s PS souborem

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Thu Aug 27 12:16:27 CEST 1998

On Thu, 27 Aug 1998, Jiri Hospodka Ing. K331 wrote:

> showpage skutecne nevadi, ale vadi %%EOF, na coz me upozornil pan
> Lim. Vymenil jsem s nim nekolik soukromych mailu, takze se do
> konference nedostaly.

To ovsem znamena, ze Vas PS soubor prochazi pres nejaky spooler, ktery
povazuje %%EOF za konec souboru a nedokaze si poradit s vlozenymi soubory.
PS Reference Manual upozornuje, ze stale existuji starsi verze spooleru,
ktere se takto chovaji. Pak se doporucuje vyhodit vsechny strukturni
komentare z vkladanych EPS. Ja tisknu bezne PS soubory, ktere uvnitr
obsahuji radu %%EOF a prochazi to bez problemu.

>                           Jiri Hospodka

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://www.cstug.cz/