Pisanie kombinovaneho textu

Jozef Hitzinger hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Wed Aug 26 12:42:03 CEST 1998

Dobry den,

prosim vas, viete niekto v com sa pisu jazykovedne texty? Ide mi o to, aby
ludia z Filozofickej fakulty UK Blava mohli seriozne napisat clanok, a aby
im ho potom redakcia casopisu aj prijala a vytlacila.

Konkretne ide o kombinaciu slovencina + rustina + transkripcia a
momentalny stav je taky, ze sa pise v T602 a nejake veci sa dokresluju
rucne.

Da sa to nejak zvladnut v TeX-u, ak redakcia pouziva Word? Asi nie, ze?
Pomohol by aj konvertor T602 -> Word co zvlada rustinu a vuobec cokolvek
co by mi pomohlo zorientovat sa v tejto oblasti.

Dakujem.

- jozo  :-)