Pisanie kombinovaneho textu

Hanus Adler had at pdas.cz
Wed Aug 26 13:38:04 CEST 1998

On 26 Aug 1998 11:42:19 +0200, Jozef Hitzinger wrote:
>prosim vas, viete niekto v com sa pisu jazykovedne texty? Ide mi o to, aby
>ludia z Filozofickej fakulty UK Blava mohli seriozne napisat clanok, a aby
>im ho potom redakcia casopisu aj prijala a vytlacila.
>
>Konkretne ide o kombinaciu slovencina + rustina + transkripcia a
>momentalny stav je taky, ze sa pise v T602 a nejake veci sa dokresluju
>rucne.

pisu prave v LaTeXu text, kombinujici cestinu, rustinu a lotystinu.
Nevim, v cem jinem nez TeXu bych to mohl delat tak pohodlne.

>Da sa to nejak zvladnut v TeX-u, ak redakcia pouziva Word? Asi nie, ze?
>Pomohol by aj konvertor T602 -> Word co zvlada rustinu a vuobec cokolvek
>co by mi pomohlo zorientovat sa v tejto oblasti.

Zalezi na tom, je-li redakce ochotna pouzit text napr. v PostScriptu
nebo PDF. Pokud do nej sami chteji delat zasahy, asi to nepujde --
konvertory jsou prinejmensim znacne nedokonale.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.