METAFONTove obrazky v DOSu

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu Apr 30 16:13:23 CEST 1998

Zdenek Wagner pise:

>A proc neprejdete na lepsi operacni system, treba OS/2, kde Vam pobezi
>stejny emTeX a navic mnohem lepe?

Tipnul jsem si, ze se tento argument z pera kolegy Wagnera objevi,
a trefil jsem se :-). Nutno vsak priznat, ze na tom neco je.

>Pred nekolika lety jsem o tom psal do Zpravodaje. Uz si nepamatuji cislo,
>musel bych patrat doma ve svem archivu. Jiny podobny clanek napsal Karel
>Horak.

Ten Karluv clanek jsem nasel. Je to v 4/94 na str. 154.

>To neni jednoduche. V OS/2 mi GhostScript chodi, ale dokud jsem pouzival
>DOS, mel jsem s nim spoustu problemu a s vyjimkou nekolika malych
>dokumentu se mi pravidelne hroutil.

Vlastne take musim priznat, ze holy GS nepouzivam. TeXuji sice pod
DOSem, ale nad Novelskym adresarem a na vygenerovane ps soubory se
koukam z druheho pocitace, kde bezi takove ty okenni aplikace,
mj. GSview.

>Samozrejme souhlasim s tim, ze
>orientace na PS je dnes zadouci a zitra (ci pozitri) bude nevyhnutalna.

Pro nektere potreby vcera :-).

>Zdenek Wagner

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938