METAFONTove obrazky v DOSu

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Thu Apr 30 18:01:38 CEST 1998

> Vlastne take musim priznat, ze holy GS nepouzivam. TeXuji sice pod
> DOSem, ale nad Novelskym adresarem a na vygenerovane ps soubory se
> koukam z druheho pocitace, kde bezi takove ty okenni aplikace,
> mj. GSview.

Verze GS 5.10 mi chodi pod DOSem (v. 5.0) bezproblemove pro tisk, vytvareni
pdf, rastrovych obrazku, pdf->ps apod., pro prohlizeni pouzivam v. 4.03 (s
ps_view, vcetne anti-aliasingu), avsak toto mam vyzkousene jen bez emm386 a
s naprosto nezbytnym minimem rezidentnich programu (mj. ansi.sys kvuli
ps_view) a 16MB pameti.

S.H.

Stanislav Hledik <hle10uf at fpf.slu.cz>   ftp://node.fpf.slu.cz/hledik
Deptartment of Physics
Faculty of Philosophy and Science
Silesian University
Bezrucovo nam. 13                            Phone: +420 653 684 292
746 01  Opava, Czech Republic                  Fax: +420 653 216 948