xfig - vystup

Michal Kvasnicka qasar at econ.muni.cz
Thu Apr 9 18:26:21 CEST 1998

Jiri Hospodka Ing. K331 wrote:

> preji dobry den,
>
> pokousim se zaradit do (La)TeXu obrazky nakreslene v xfigu. Po
> nekolika pokusech jsem dospel k nazoru, ze jedina rozumna cesta
> povede asi prez EPS nebo Metafont. Mam vsak u kazde z techto moznosti
> problemy, ktere nemohu vyresit.

Jak odstranit tu chybu, nevim. Ale z XFigu lze opravdu exportovat do
kombinace
textu a .eps -- obrazek je ulozen do .pstex, text do .pstex_t (myslim).
Do LaTeXu
se natahne ten textovy zdroj pomoci \input. No, a vtip je v tom, ze kdyz
se ten
.pstex_t z edituje (je to na urovni prostredi picture, jestli si dobre
pamatuju),
tak tam clovek muze mit akcenty a klidne pouzivat libovolne pismo, ktere
ma.
Kdysi jsem to tak delal a bojim se, ze je to jedina rozumne schudna
cesta. Jediny
problem, ktery vidim, je ten, ze pokud clovek opravi obrazek v XFigu
(.fig), musi
ten .pstex_t soubor opravit rucne taky.

Michal Kvasnicka: http://www.econ.muni.cz/~qasar/