xfig - vystup

Peter Bandzuch fyzipban at savba.sk
Wed Apr 1 13:05:46 CEST 1998

On Wed, 1 Apr 1998, Jiri Hospodka Ing. K331 wrote:

> preji dobry den,
>
> pokousim se zaradit do (La)TeXu obrazky nakreslene v xfigu. Po
> nekolika pokusech jsem dospel k nazoru, ze jedina rozumna cesta
> povede asi prez EPS nebo Metafont. Mam vsak u kazde z techto moznosti
> problemy, ktere nemohu vyresit.
>
> 1. U EPS je problem s fonty a s cestinou. Obrazky by
> mely byt popsany stejnymi fonty a navic cesky jako je sazen text -
> csr???. Ty asi jen tak do vysledneho PostScriptu nedostanu. Ptam se
> tedy lze to zaridit nejak editaci vysledneho eps souboru?
> Inkriminovana cast vypada takto:

Myslim, ze tu by sa dal s uspechom pouzit balik psfrag. Ten dovoluje
zamienat text v eps suboroch za iny teda:
  The PSfrag system allows LaTeX users to replace text strings in EPS
files with LaTeX text or equations.
  vid Using EPS Graphics in LaTeX2e Documents
  na  ftp://ftp.tex.ac.uk/tex-archive/info/epslatex.ps

Ja som to skusal a fungovalo to k mojej spokojnosti dobre.

Vela uspechov,
Peter

                               TeX
Peter Bandzuch               Band\v zuch      e-mail : fyzipban at savba.sk
Institute of Physics,SAS,                     phone  : +421-7-3782135
Dubravska cesta 9,           D\'ubravsk\'a    fax    : +421-7-376085
84228 Bratislava,
Slovak Republic