xfig - vystup

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Fri Apr 10 09:33:56 CEST 1998

Vsem dekuji za odpovedi.

Nakonec jsem sel cestou, kterou poradil p. Bandzuch, tj. s pouzitim
makra psfrag. Toto reseni muze sice nedky (ne vzdy) znamenat trochu
vice prace, hlavne ve zdrojovem souboru (definice toho co chci prepsat
cim), zato vsak tento styl muze spolupracovat s "jakymkoli" eps
souborem, ktery nemusi byt vytvoreny prave v xfig(u).

> Jak odstranit tu chybu, nevim. Ale z XFigu lze opravdu exportovat do
> kombinace
> textu a .eps -- obrazek je ulozen do .pstex, text do .pstex_t (myslim).

O toto jsem se snazil jeste pred tim, nez jsem psal ten dotaz.
Bohuzel jsem dostal vzdy eps soubor s textem a dalsi soubor s
definovanym prostredim picture, ale bez jakehokoli textu. Asi xfig
chapal muj text vsdy jako grafiku a pak dodal takoveto vysledky a me
se ho nepodarilo prinutit k jinemu chovani (nevim, mozna v tom je
nekde nejaka blbost, ale ja na ni neprisel).

> Kdysi jsem to tak delal a bojim se, ze je to jedina rozumne schudna
> cesta. Jediny

Myslim ze zde nemate zcela pravdu, protoze pouzitim vyse zmineneho
stylu mohu dosahnout prakticky stejneho vysledku, navic vsak nejsem
omezen jen na xfig, nedky vsak za cenu vice namahy.

> problem, ktery vidim, je ten, ze pokud clovek opravi obrazek v XFigu
> (.fig), musi
> ten .pstex_t soubor opravit rucne taky.

V tomto pripade je jednoznacne lepsi pouziti psfrag-u. Pri zmenach
upravuji jen to co jsem zmenil nebo pridal.

Na zaver jenom poznamka: Vyse zmineny styl se mi nepodarilo
"rozbehnout" pod DOSem, dokonce jsem ho nemohl pod DOSem ani
vygenerovat (z *.ins a *.dtx), a strazsi instalace pro DOS, kde je
jiz vse hotovo vyzadobala perl. Myslim vsak, ze i tam byly nejake
problemy. Bez problemu vse fungovalo a fuguje pod Linuxem!

> Michal Kvasnicka: http://www.econ.muni.cz/~qasar/

                               Dekuje  Jiri Hospodka